LPP zadebiutowała z marką Sinsay w Gruzji i planuje kolejne 10 salonów do końca 2026 r.

Aktualności

Grupa LPP rozpoczęła działalność w Gruzji, która jest 46. rynkiem w portfolio firmy, podała spółka. W planach spółka ma też kolejne otwarcia w Gruzji i do końca 2026 r. chce otworzyć tam ok. 10 salonów stacjonarnych.

Pierwszy salon Sinsay w Gruzji został otwarty 12 grudnia br. w centrum handlowym Tbilisi East Point, gdzie marka zajmuje 903 m2 nowoczesnej przestrzeni handlowej. East Point to jedno z największych i najnowocześniejszych centrów handlowo-rozrywkowych w Tbilisi. Obecność marki Sinsay w Gruzji to kolejny krok w systematycznie realizowanej strategii LPP, skoncentrowanej na wzmacnianiu działalności spółki za granicą, podano.

"Wejście na rynek gruziński zamyka intensywny rok ekspansji i stanowi ważny krok w zwiększaniu obecności LPP na rynkach zagranicznych. Gruzja to dla nas perspektywiczny kierunek, w którym widzimy przestrzeń do budowania skali działania i długoterminowego wzrostu marki Sinsay. Jesteśmy przekonani, że nasz model biznesowy, oparty m.in. na rozumieniu potrzeb konsumentów, pozwoli nie tylko skutecznie umocnić pozycję w tym regionie, ale też konsekwentnie rozwijać ofertę odpowiadającą oczekiwaniom lokalnych klientów" - powiedział Sinsay retail sales & development director w LPP Mariusz Langwiński, cytowany w komunikacie.

W planach spółka ma też kolejne otwarcia w Gruzji - w styczniu 2026 roku Sinsay zadebiutuje w Rustavi, oferując klientom 825 m2 powierzchni sprzedażowej, a następnie w Telavi, gdzie otwarty zostanie sklep o wielkości 972 m2. Do końca 2026 r. Grupa planuje otworzyć w Gruzji około 10 salonów stacjonarnych, wskazano także.

"Planowane w najbliższym czasie otwarcia w Gruzji wyznaczają dla nas kluczowy etap budowania obecności marki Sinsay w tym kraju. Tegoroczne wejścia na 6 nowych rynków, w tym na 2 z nich w ciągu jednego miesiąca, potwierdzają, że 2025 rok jest dla nas okresem bezprecedensowej skali ekspansji. Wyniki osiągnięte w ostatnich miesiącach pokazują dynamikę, z jaką się dziś rozwijamy. To utwierdza nas w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek działań ma solidne fundamenty, a zespoły LPP skutecznie realizują ambitne plany na rynkach międzynarodowych" - dodał international business director w LPP Tomasz Koczara.

W 2025 r. Grupa LPP odnotowała najwyższą w swojej historii skalę wzrostu rozwoju na rynkach zagranicznych. W ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka zadebiutowała na sześciu nowych rynkach, rozpoczynając działalność również w Kosowie, Albanii, Uzbekistanie, Azerbejdżanie i Mołdawii, podano.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 - styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

Wiadomości
ING BSK: RPP wróci do obniżek stóp procentowych na przełomie I i II kwartału 2026

Rada Polityki Pieniężnej (RPP) nie docenia skali dezinflacji i po krótkiej przerwie wróci do obniżek stóp procentowych na przełomie I ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...