LPP: Sinsay otworzył 2000. salon - w Kazachstanie; wkrótce wejdzie do Gruzji i Mołdawii

Aktualności

Marka Sinsay otworzyła swój 2000. salon - w kazachskim Turkiestanie - a w najbliższym czasie pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii, podało LPP. Rozbudowa sieci Sinsay wpisuje się w strategię LPP zakładającą przyspieszenie ekspansji zagranicznej i wzmacnianie obecności na rynkach o wysokim potencjale wzrostu, obecnie Sinsay ma salony w 24 krajach, zaznaczono.

Od momentu uruchomienia tysięcznego sklepu w marcu 2024 roku marka podwoiła liczbę lokalizacji w ciągu 19 miesięcy, utrzymując średnie tempo dwóch otwarć dziennie. W samym 2025 roku uruchomiono już ponad 500 nowych salonów, podano.

"Przekroczenie granicy 2000 salonów jest efektem konsekwentnej realizacji naszego planu rozwoju i optymalizacji sieci sprzedaży. Sukces Sinsay pokazuje, że obrana strategia działa - potrafimy rosnąć zarówno tam, gdzie rynek jest już ukształtowany, jak i tam, gdzie dopiero nabiera tempa. Ekspansja to nie tylko liczby - to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy dziś kupują omnichannelowo, oczekując spójnego doświadczenia niezależnie od miejsca zakupu. Dlatego rozwój Sinsay to nieustanna ewolucja - koncept, który rośnie razem z klientem" - powiedział wiceprezes LPP oraz dyrektor zarządzający Sinsay Marcin Piechocki, cytowany w komunikacie.

"Rozwój marki Sinsay jest dowodem na to, że strategia grupy LPP, zakładająca dywersyfikację geograficzną i formatową, przynosi wymierne efekty. Nie stawiamy na jeden region czy jeden model - rozwijamy się tam, gdzie widzimy potencjał i gdzie możemy najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Azja Centralna, Europa Południowa, Europa Środkowo-Wschodnia - każdy z tych regionów ma swoją specyfikę, a my potrafimy się do niej dostosować. Już wkrótce marka Sinsay pojawi się także w Gruzji i Mołdawii, rozszerzając naszą obecność na kolejnych, perspektywicznych rynkach" - dodał.

Dwutysięczny sklep Sinsay o powierzchni 766 m2 został otwarty w Turkiestanie - historycznym mieście na Jedwabnym Szlaku, który dziś należy do najdynamiczniej rozwijających się ośrodków w Kazachstanie. Choć to otwarcie symbolizuje rosnące znaczenie Azji Centralnej w planach ekspansji marki, Europa pozostaje równie ważnym kierunkiem jej rozwoju. W tym roku brand uruchomił blisko 30 dużych salonów o powierzchni powyżej 1000 m2 m.in. w Polsce, Rumunii, Włoszech, Chorwacji, Kosowie i na Węgrzech, podkreślono. 

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 - styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

Wiadomości
GUS: PKB wzrósł o 3,7% r/r w III kw. 2025 r. wg szybkiego szacunku, konsensus: +3,7%

Produkt Krajowy Brutto (ceny stałe średnioroczne roku poprzedniego, niewyrównany sezonowo) wzrósł o 3,7% r/r w III kw. 2025 r. wobec ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...