LPP odnotowało wzrost LfL o ponad 3% w II kw., LfL Reserved 5% na plusie w III kw. br.

Aktualności

LPP odnotowało wzrost sprzedaży w ujęciu like-for-like (LfL) o ponad 3% dla wszystkich marek w II kw. br., poinformował dyrektor controllingu i finansów Marcin Bójko. Brand Reserved zanotował dotychczas w III kw. 5% wzrost LfL.

"Jeśli chodzi o LfL w II kw. to było pozytywne - lekko ponad 3% dla wszystkich brandów. Marka Sinsay osiągnęła dwucyfrowe pozytywne wartości LfL, House też dwucyfrowe wysokie pozytywne wartości, a reszta brandów była na minusie" - powiedział Bójko podczas telekonferencji.

"Natomiast w Reserved był już 5-proc. wzrost LfL w III kw." - dodał CFO i wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.

Wcześniej spółka podała, że LPP odnotowało 444 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. roku obrotowego 2024 maj-lipiec 2024) wobec 438 mln zł zysku rok wcześniej, zysk operacyjny wyniósł 611 mln zł wobec 607 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1 018 mln zł wobec 944 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 005 mln zł w r.obr. II kw. 2024 wobec 4 575 mln zł rok wcześniej.

W I poł. r.obr. 2024 (luty-lipiec 2024) spółka miała 720 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 548 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 9 311 mln zł w porównaniu z 8 215 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1 813 mln zł wobec 1 494 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej. Wysokie dynamiki sprzedaży w sklepach stacjonarnych tj. +19,2% r/r Grupa uzyskała dzięki wzrostom r/r powierzchni handlowej (otwarto netto 217 nowych sklepów) oraz pozytywnym LFL tj. +5,1% w prawie wszystkich markach (za wyjątkiem Reserved), podano wcześniej. 

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2023 (luty 2023 - styczeń 2024) spółka miała 17,4 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)

Wiadomości
PZU miał 1,76 mld zł zysku netto, 22,4% aROE w I kw. 2025 r.

Powszechny Zakład Ubezpieczeń (PZU) odnotował 1 760 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...

Jakie waluty są w Unii Europejskiej?

Choć najbardziej popularną walutą w Unii Europejskiej i najmocniej kojarzącą się nawet z samej nazwy jest euro, to wiele krajów ...

Czym jest forex?

Rynek forex, jako największy i najbardziej płyny przyciąga całą rzeszę inwestorów. Każdego dnia na tym rynku odbywa się ogromna liczba ...