Dadelo odnotowało 16,97 mln zł jednostkowego zysku netto w I poł. 2025 roku wobec 10,23 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 23,24 mln zł wobec 13,34 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 243,01 mln zł wobec 159,79 mln zł rok wcześniej.
"Przychody ze sprzedaży za I półr. 2025 roku wzrosły w stosunku do I półr. 2024 roku o 52,08%. Do tak znacznego wzrostu sprzedaży przyczyniła się 'omnichanelowa' polityka sprzedaży spółki angażująca sprzedaż e-commerce oraz sprzedaż stacjonarną. Na dzień bilansowy 30 czerwca 2025 roku spółka prowadzi sprzedaż stacjonarną w czterech sklepach w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Poznaniu. Spółka planuje w roku 2025 uruchomienie kolejnego sklepu stacjonarnego" - czytamy w sprawozdaniu zarządu do raportu kwartalnego.
"Nadrzędnymi celami spółki w II półr. 2025 roku będą: - wzrost przychodów ze sprzedaży towarów i usług w stosunku do II półr. 2024 roku, - systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych, - powiększenia siły przetargowej u dostawców towarów handlowych, - optymalizacja kosztów działalności operacyjnej, - realizacja projektu inwestycyjnego tj. otwarcie piątego sklepu stacjonarnego w Polsce. W związku z powyższym zarząd planuje przeznaczenie dodatkowych nakładów na marketing oraz rozwój technologii informatycznych co zostało zapoczątkowane w I półr. 2024 roku i jest kontynuowane" - przekazano.
Dadelo zostało przejęte w 2017 roku przez notowaną na GPW spółkę Oponeo.pl. Spółka prowadzi sprzedaż online przez sklep internetowy działający pod marką centrumrowerowe.pl. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w grudniu 2020 r.
(ISBnews)