cyber_Folks miało 13,42 mln zł zysku netto, 69,99 mln zł zysku EBITDA w III kw. 2025 r.

Aktualności

cyber_Folks odnotowało 13,42 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2025 r. wobec 62,29 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.

Zysk operacyjny wyniósł 52,13 mln zł wobec 32,25 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 69,99 mln zł wobec 44,92 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wzrosła do 75,7 mln zł w III kw. 2025 r. z 45,7 mln zł, co dało marżę 35 proc. (+10,4 pkt proc. r/r).

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 215,92 mln zł w III kw. 2025 r. wobec 185,4 mln zł rok wcześniej.

"Umacniamy pozycję lidera nowoczesnych usług cyfrowych. Wdrażamy autorskie rozwiązania oparte o AI. Wysoka marża EBITDA, stabilny wzrost przychodów i bardzo dobre przepływy operacyjne potwierdzają skuteczność naszej strategii opartej na innowacjach i automatyzacji" - powiedział prezes cyber_Folks Jakub Dwernicki, cytowany w komunikacie.

Jednym z najbardziej innowacyjnych rezultatów tej strategii jest robo_Folks - pierwszy w Polsce, a prawdopodobnie również na świecie, asystent AI zintegrowany z panelem hostingowym. To przełomowe narzędzie umożliwia użytkownikom samodzielne wykonywanie złożonych operacji administracyjnych w czasie rzeczywistym. System analizuje kontekst działań i automatycznie dobiera odpowiednie procedury techniczne, znacząco upraszczając zarządzanie usługami hostingowymi i przyspieszając obsługę klientów, podano.

"Większość z nas kojarzyła dotąd chatboty raczej negatywnie - jako narzędzia oparte na szablonach. Zaprezentowaliśmy nową generację interfejsu konwersacyjnego, który naprawdę wykonuje zadania. robo_Folks sprawuje realną kontrolę nad serwerem i plikami - to jak różnica między automatyczną infolinią a robotem, który samodzielnie przeprowadza całą operację od początku do końca" - dodał prezes.

Sztuczna inteligencja pozostaje ważnym katalizatorem wzrostu Vercom. Dzięki jej wykorzystaniu w MailerLite średni czas aktywacji nowych klientów skrócił się z ponad jednego dnia (28 godzin) do mniej niż godziny, a ponad 70% zapytań trafiających do biura obsługi klienta jest już obsługiwanych w pełni automatycznie. W efekcie Customer Experience Score osiągnął historyczny poziom blisko 90%. W minionym kwartale uruchomiono także Model Context Protocol (MCP), zapewniający bezpieczne połączenie z narzędziami AI, takimi jak ChatGPT, Claude, Cursor czy VSCode, umożliwiając tworzenie, planowanie i analizę kampanii marketingowych bezpośrednio w środowiskach AI, podano także.

Z kolei w spółce Shoper od III kwartału br. testowany jest Asystent Sprzedawcy - nowoczesne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje dane sklepu w czasie rzeczywistym i dostarcza sprzedawcom rekomendacje wspierające sprzedaż, marżowość i efektywność operacyjną. Asystent sam identyfikuje okazje wzrostu, wskazuje obszary wymagające optymalizacji i sugeruje działania marketingowe. Dzięki prostej komunikacji pozwala każdemu merchantowi korzystać z zaawansowanej analityki bez wiedzy technicznej.

"To rozwiązanie, które pomoże merchantom lepiej rozumieć dane i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe. Jesteśmy na etapie uruchamiania i testów, a pierwsze efekty finansowe zobaczymy w kolejnych kwartałach. Inwestycje w AI to dla nas naturalny krok - technologia ta stanie się jednym z kluczowych motorów dalszego rozwoju Shoper" - zapowiedział prezes.

W I-III kw. 2025 r. spółka miała 38,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 95,83 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 618,48 mln zł w porównaniu z 483,89 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 195,62 mln zł wobec 125,29 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wzrosła do 209,4 mln zł w I-III kw. 2025 r. z 127,8 mln zł rok wcześniej.

Obecnie Grupa obsługuje ok. 420 tys. klientów, co oznacza wzrost o 15% r/r. Tak dynamiczny przyrost bazy klientów jest efektem zarówno organicznego wzrostu na rynkach międzynarodowych, jak i zrealizowanych przejęć - w tym spółek Hosterion i Shoper, a także dalszego rozwoju MailerLite. Pozyskane w ramach ostatniej emisji akcji środki kapitałowe pozwalają Grupie przyspieszyć ekspansję i skalować ten wzrost poprzez kolejne akwizycje, umacniając pozycję cyber_Folks na globalnym rynku usług cyfrowych, przekazano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2025 r. wyniósł 53,92 mln zł wobec 88,03 mln zł zysku rok wcześniej.

cyber_Folks (wcześniej R22) to grupa spółek technologicznych, koncentrująca się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2017 r.

(ISBnews)

Wiadomości
Asbis miał 11,85 mln USD zysku netto, 25,73 mln USD zysku EBITDA w III kw. 2025 r.

Asbis odnotował 11,85 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2025 r. wobec 9,67 mln ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...