CStore, producent oprogramowania do automatycznego przyjmowania zamówień online od klientów hurtowych, zadebiutuje na rynku NewConnect w środę, 5 listopada, podała spółka.
"Wejście na giełdę to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju oraz deklaracji złożonych podczas emisji akcji. CStore dostarcza kompleksową platformę do automatyzacji procesu obsługi zamówień hurtowych od stałych kontrahentów, obejmującą pełną integrację z systemami ERP. Pozwala to zwiększyć efektywność pracy zespołów handlowych, a dzięki modelowi abonamentowemu zapewnia przewidywalność kosztów po stronie klientów" - czytamy w komunikacie.
Debiutowi na NewConnect nie towarzyszy emisja nowych akcji, ale prezes Dawid Paszek liczy, że wejście na giełdę zwiększy wiarygodność i transparentność spółki, co pozytywnie wpłynie na postrzeganie przez klientów, partnerów i inwestorów.
"Spółka nie realizuje nowej emisji akcji. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami realizujemy obietnicę wobec inwestorów, wprowadzając akcje CStore do obrotu na rynku NewConnect. Jesteśmy jedną z nielicznych spółek, które przeprowadziły emisję akcji w formule crowdfundingu, bez udziału domu maklerskiego i zgodnie z obietnicą wchodzi na giełdę" - powiedział Paszek, cytowany w materiale.
W ostatnich latach CStore pozyskał w drodze publicznych emisji akcji ponad 3 mln zł. Środki zostały przeznaczone na działania marketingowe, opracowanie nowej wersji produktu CStore B2B oraz na rozbudowę działu sprzedażowego, przypomniano.
"Dzięki wsparciu inwestorów zwiększyliśmy skalę działalności ponad czterokrotnie, znacząco rozbudowując funkcjonalności naszego oprogramowania B2B oraz wprowadzając nowe moduły, takie jak CRM i SFA. To otworzyło nam drogę do współpracy z większymi partnerami biznesowymi i nowymi segmentami rynku. Dziękujemy wszystkim inwestorom za zaufanie i zaangażowanie. Wspólnie otwieramy nowy rozdział w historii CStore - jako spółka publiczna" - dodał prezes.
Z rozwiązań CStore korzystają m.in. Foodwell, VOX, NAOS, Dallmayr, Trefl, NAC, Fellowes, czy Bruno Tassi. Spółka planuje ekspansję zagraniczną, rozwijając nowy produkt CStore Marketplace. Celem jest wyjście z ofertą poza Polskę i pozyskiwanie większych partnerów biznesowych w kolejnych krajach, dodano w informacji.
"Naszym celem jest długoterminowe budowanie wartości poprzez rozwój bazy klientów, poszerzanie możliwości oferowanego oprogramowania oraz transparentną i jakościową komunikację z inwestorami" - wskazał Paszek.
Prezes, jako akcjonariusz kontrolujący 80,97% kapitału i głosów na WZ, zadeklarował trzyletni lock-up na posiadane akcje.
"Jako większościowy akcjonariusz zawarłem trzyletni lock-up na posiadane akcje, ponieważ wierzę, że podejmowane obecnie działania w długim terminie będą miały istotne przełożenie na rozwój i umocnienie pozycji rynkowej spółki" - zaznaczył prezes CStore.
CStore SA jest producentem oprogramowania do automatycznego przyjmowania zamówień online od klientów hurtowych, oferowanego w modelu SaaS. Platforma obejmuje integrację z systemami ERP oraz autorskie moduły CRM i SFA, wspierając cyfryzację i automatyzację procesów sprzedaży w kanale B2B. Spółka rozwija ekosystem rozwiązań umożliwiających obsługę sprzedaży zarówno hurtowej, jak i detalicznej prowadzonej m.in. przez marketplace'y.
(ISBnews)
