Cloud Technologies zwiększyło sprzedaż danych o 60% r/r w październiku

Aktualności

Cloud Technologies wypracuje rekordowy wzrost sprzedaży w tym roku, spodziewa się prezes Piotr Prajsnar. W październiku sprzedaż danych do kluczowych klientów zwiększyła się o 60% r/r; to kolejny miesiąc z rzędu z tak wysokim tempem wzrostu, znacząco przekraczającym rynek.

"Z prawdziwą satysfakcją raportujemy dynamikę sprzedaży danych do kluczowych klientów za październik, a wypracowany wynik utwierdza nas w przekonaniu, że 2025 rok będzie rekordowy pod względem sprzedaży danych. Ostatnich kilka miesięcy, w których osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży, z ponad 40-procentowymi wzrostami we wrześniu i październiku, dowodzą, że umiemy odpowiednio wykorzystywać nasze zasoby, by rosnąć organicznie. Wierzę, że mamy potencjał i możliwości, aby dalej rosnąć" - powiedział Prajsnar, cytowany w komuniukacie.

Raportowany wskaźnik obejmuje kluczowych klientów Cloud Technologies i jest wyrażony w USD. Około 80% przychodów ze sprzedaży danych Cloud Technologies pochodzi z największego rynku reklamowego świata, czyli z USA.

Celem strategicznym Cloud Technologies jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży danych w obecnych i nowych obszarach o dużym potencjale wzrostu. W ramach realizacji strategii spółka skupia się przede wszystkim na rozwoju organicznym obszaru sprzedaży danych, prowadzi prace badawczo-rozwojowe, które zaowocowały wprowadzeniem w marcu br. nowej wersji platformy do zarządzania danymi, wzbogaconej o funkcjonalności AI, umożliwiające błyskawiczne tworzenie grup docelowych do kampanii online. Spółka inwestuje również w precyzyjnie wybrane podmioty z rynku AdTech, posiadające własną sieć dystrybucji danych - w lipcu 2024 Cloud Technologies nabyła 100% udziałów w norweskiej spółce Nordic Data Resources, a w maju br. przejęła kanadyjską firmę Data Desk, wskazano w materiale.

Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) - OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.

(ISBnews)

Wiadomości
GUS: Stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła 5,6% w listopadzie

Stopa bezrobocia rejestrowanego wyniosła 5,6% na koniec listopada 2025 r. wobec 5,6% miesiąc wcześniej i 5% rok wcześniej, podał Główny ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...