CI Games planuje kilka dużych wydarzeń do czasu udostępnienia gry "Lords of the Fallen II" w przyszłym roku z kulminacją wydatków marketingowych wokół samej premiery, poinformował ISBtech CEO Marek Tymiński. Od stycznia znacząco wzrośnie intensywność testów gry zarówno pod kątem grywalności, jak i wydajności.
"Podczas The Game Awards po raz pierwszy pokazaliśmy gameplay 'Lords of the Fallen II'. Najnowszy trailer miał bardzo dobry odbiór ze strony graczy. Do premiery, która odbędzie się w przyszłym roku, planujemy kilka dużych wydarzeń. Duża część budżetu zostanie wydana podczas samej premiery. Jednocześnie od stycznia znacząco wzrośnie intensywność testów gry zarówno pod kątem grywalności, jak i wydajności" - powiedział Tymiński w rozmowie z ISBtech.
Wczoraj także premierę miała najnowsza aktualizacja do "Lords Of The Fallen" (2023) - wersja 2.5.
"Jej częścią jest między innymi Veteran Mode, jak również udoskonalenia walki z przeciwnikami w tym bossami. To wszystko zostało zainicjowane feedbackiem ze strony graczy. To kolejny krok milowy w budowaniu mocnego sentymentu do tej marki" - zaznaczył CEO CI Games.
Wcześniej Tymiński informował ISBtech, że CI Games planuje zaprezentowanie pierwszego zwiastuna gameplay "Lords of the Fallen II" jeszcze w tym roku. Budżet produkcyjny oraz marketing gry szacował wówczas na łącznie ok. 160 mln zł. Premiera gry jest zaplanowana na 2026 rok na PC, PlayStation 5 oraz konsolach Xbox obecnej generacji.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).
Sebastian Gawłowski
(ISBnews/ISBtech)
