Start sprzedaży przez Baseig platformy AI dla e-commerce planowany jest na pierwszą połowę 2026 roku, a w najbliższych miesiącach dostępna będzie wersja trial, podała spółka. Jeszcze w listopadzie br. Baseig publicznie zaprezentuje pierwszą wersję platformy.
Zespół opracował kompleksowe narzędzie dla e-commerce, łączące w jednym systemie zaawansowaną analitykę danych, personalizację oferty oraz automatyzację marketingu. Dzięki wieloagentowej architekturze opartej na zróżnicowanych modelach AI platforma przetwarza dane m.in. z WooCommerce, Shopify, Magento, GA4, Google Ads oraz Meta Ads i dostarcza rekomendacje biznesowe w czasie rzeczywistym, podano.
"Naszym celem jest udostępnienie narzędzia, które pozwoli nawet małym i średnim sklepom korzystać z pełni możliwości sztucznej inteligencji - bez konieczności budowania własnych zespołów data science czy inwestowania w kosztowną infrastrukturę. Chcemy demokratyzować dostęp do zaawansowanej analityki i automatyzacji marketingu" - powiedział prezes Kamil Stanek, cytowany w komunikacie.
System Baseig będzie wspierał sklepy w zwiększaniu sprzedaży, automatyzacji działań marketingowych (np. PPC, remarketing, rekomendacje produktowe), lepszym zrozumieniu zachowań klientów, prognozowaniu popytu oraz szybkim reagowaniu na zmiany rynkowe. Platformę zaprojektowano z naciskiem na bezpieczeństwo danych i zgodność z RODO. Wykorzystuje wyłącznie dane first-party, przetwarzane w chmurze zgodnie z zasadą minimalizacji zakresu danych.
Spółka działa w modelu AI-commerce, oferując twórcom narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają ich w całym procesie tworzenia i rozwijania marek - od projektowania i analizy trendów po logistykę i sprzedaż. Spółka współpracuje m.in. z influencerami. Zadebiutowała na NewConnect w 2025 r.
(ISBnews)
