Allegro będzie intensywnie rozwijać usługi Smart!, które mają 7 mln klientów w Polsce

Aktualności

Allegro będzie w tym roku dalej inwestować w intensywny rozwój usług Smart!, które mają obecnie 7 mln klientów w Polsce i ponad 1 mln na pozostałych rynkach - Allegro do tej pory m.in. wydłużyło usługę Smart! Week do dwutygodniowej Smart! Weeks, zamieniło program monetowy Allegro w usługę Smart! Monety i rozszerzy go o nowe wyzwania, poinformowali przedstawiciele spółki.

"Od siedmiu lat systematycznie coraz bardziej inwestujemy i stawiamy na Smart! W 2019 r. powstał Smart! Week, potem Smart! Trial, wchodzimy też na nowe rynki - jesteśmy obecnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Mamy 7 mln klientów w Polsce i ponad 1 mln na pozostałych rynkach. 92% użytkowników pozytywnie ocenia Smart! i 92% twierdzi, że program jest opłacalny" - powiedział dyrektor Allegro Smart! and Loyalty Programs Paweł Łowisz na konferencji prasowej. 

"W tym roku chcemy coraz bardziej rozwijać ten program i wprowadzać coraz więcej korzyści. Od tego roku wprowadziliśmy innowacje, stawiamy na nowość Smart! Monety i nowe wyzwania. Smart! Week zamienił się w Smart! Weeks, bo zdecydowaliśmy się wydłużyć tydzień do dwóch tygodni i w tym roku Smart! Weeks 2025 potrwa od 9 do 15 maja" - dodał.

Odpowiedzialna za program Smart! Monety Anna Kamińska zaznaczyła, że program monetowy Allegro został zastąpiony programem zniżkowym Smart! Monety, który pozwala kupującym obniżać wartość zakupów na platformie i od ostatnich dni stycznia zmieniony też został sposób wymiany Monet na kupony. Do tej pory kupujący potrzebowali co najmniej 5 Monet, aby wymienić je na kupon, a 29 stycznia ten limit został zniesiony. Smart! Monety daje możliwość zbierania wirtualnych punktów za dokonane zakupy i dodatkowe wyzwania w serwisie, które można następnie zamieniać na kupony rabatowe.  

"Od początku Smart! Weeks, czyli od 9 maja wprowadzone też zostały nowe funkcjonalności" - dodała. 

Consumer and market insights manager Łukasz Bielewicz zaznaczył, że Allegro miało na koniec ub.r. 15,1 mln aktywnych kupujących w Polsce, zaś w regionie było to ponad 20 mln i podkreślił, że według danych za 2024 r. Allegro generuje 1% polskiego PKB. 

"98% Polaków deklaruje, że w ciągu ostatniego roku kupowało na Allegro, a tylko 2% że nie. Z kolei 37% badanych mówi, że wraca i kupuje na Allegro kilka razy w miesiącu" - powiedział Bielewicz. 

Smart! Weeks to jedno z najpopularniejszych wydarzeń zakupowych na Allegro: w ubiegłym roku z promocji podczas festiwalu skorzystało ponad 5 mln aktywnych kupujących. W tym roku festiwal zakupowy Smart! Weeks potrwa od 5 do 19 maja, oferując tysiące produktów tańszych nawet o 50%. Na smartowiczów codziennie czekają nowe promocje. W niższych cenach dostępna będzie m.in. elektronika, sprzęt i wyposażenie do domu, moda, kosmetyki i wiele innych. W trakcie festiwalu można też skorzystać z promocji na roczny pakiet Allegro Smart!, który teraz dostępny jest za 39,90 zł (20 zł taniej). 

Allegro jest platformą handlową numer 1 w Polsce. Sprzedaż realizowana jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy e-commerce typu marketplace Allegro.pl. Od października 2016 r. Allegro należy do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2020 r. Wchodzi w skład indeksu WIG20.

(ISBnews)

Wiadomości
Legimi miało 2,17 mln zł zysku netto, 3,04 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025 r.

Legimi odnotowało 2,17 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 1,77 mln ...

Triathlon dla początkujących - dlaczego warto wziąć udział i jak się do niego przygotować?

Kalendarz imprez triathlonowych w Polsce rozrasta się z roku na rok. Nic dziwnego – przybywa osób, które chcą spróbować swoich ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...

Jakie waluty są w Unii Europejskiej?

Choć najbardziej popularną walutą w Unii Europejskiej i najmocniej kojarzącą się nawet z samej nazwy jest euro, to wiele krajów ...