Sprzedaż gry "Frostpunk 2" do poniedziałku, 23 września, do godz. 8.00, przekroczyła 350 tysięcy sztuk, a łączne szacowane przychody ze sprzedaży przekroczyły nakłady poniesione przez spółkę na produkcję i marketing gry, podało 11 bit studios. Oficjalna premiera "Frostpunk 2" miała miejsce w piątek, 20 września, o godz. 19:00.
"Spółka zastrzega, że szacunek uwzględnia odroczone w czasie płatności z tytułu udostępnienia 'Frostpunka 2' w usłudze Game Pass prowadzonej przez Microsoft, a także część przychodów ze sprzedaży wersji Deluxe gry przypadającą na zawarte w tej wersji trzy płatne DLC. Przychody z tego źródła będą rozpoznawane w przyszłości, wraz z rynkowymi premierami kolejnych DLC" - czytamy w komunikacie.
11 bit studios działa na rynku gier od 2010 roku. Jest producentem multiplatformowych gier komputerowych. Spółka ma na koncie takie tytuły, jak: "Anomaly", "This War of Mine" i "Frostpunk". Prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego wydała m.in. "Moonlighter" i "Children of Morta". Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r.
(ISBnews)