Indeks zaufania konsumentów (Nowa Zelandia)

Sortuj: Pobierz grafikę

Pokaż prognozy

Indeks zaufania konsumentów to raport publikowany wspólnie przez Westpac New Zealand i McDermott Miller. Powstaje on na podstawie ankiety przeprowadzanej na reprezentatywnej grupie około 1,5 tysiąca nowozelandzkich gospodarstw domowych. Indeks zaufania konsumentów opiera się na odpowiedziach na pięć pytań dotyczących finansów osobistych, oczekiwań wobec ogólnej sytuacji gospodarczej oraz postawy wobec zakupów głównych produktów gospodarstwa domowego. Odczyt powyżej 100 oznacza przewagę optymizmu nad pesymizmem wśród konsumentów.

Raport publikowany jest raz na kwartał, ok. 15 dnia miesiąca kończącego kwartał.

Ostatnie publikacje
Data publikacji Aktualna Poprzednia
19 marca 2024 93,2 88,9
17 czerwca 2024 82,2 93,2
17 września 2024 82,2
Następna publikacja
Data publikacji Brak danych