LPP odnotowało 152,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I półroczu 2014 r. wobec 139,03 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 226,48 mln zł wobec 186,79 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wyniosła 317,93 mln zł wobec 255,84 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2130,11 mln zł w I poł. 2014 r. wobec 1741,81 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2014 r. wyniósł 193,96 mln zł wobec 120,48 mln zł zysku rok wcześniej.
"Podstawowe działania realizowane w I półroczu 2014 roku:
1. Uruchomiono 168 sklepów o łącznej powierzchni około 85 tys. m2 zwiększając tym samym całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 674 tys. m1 (1 488 sklepów) z czego za granicą 91 sklepów o powierzchni 48 tys. m2.
2. W I półroczu w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 1 055 200 tys. zł, w placówkach Cropp 330 400 tys. zł, House 269 200 tys. zł, Mohito 243 400 tys. zł. zaś w Sinsay 88 600 tys. zł.
Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych wzrosły w I półroczu 2014 roku o 1,4%, zaś w II kwartale spadły o 1,0% (z pominięciem zmian kursów walut lokalnych w krajach, gdzie działają spółki GK LPP)" - czytamy w raporcie.
GK LPP jest operatorem międzynarodowej sieci sklepów pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.
(ISBnews)