Rośnie zaufanie niemieckich konsumentów

Aktualności

Indeks zaufania niemieckich konsumentów za miesiąc luty 2013 roku, jaki publikuje Instytut Badania Opinii i Rynku Gfk, wzrósł do 5,8 pkt. z 5,7 pkt. (po korekcie z 5,6 pkt.) miesiąc wcześniej, wynika z danych opublikowanych we wtorek 29 stycznia br. To pierwszy wzrost tego indeksu po dwóch miesiącach spadków.

Indeks zaufania konsumentów w Niemczech wg GfK

Opublikowane dane są nieco lepsze od oczekiwań. Prognozy ekonomistów ankietowanych przez agencję Reutera zawierały się w przedziale od 5,4 do 6,2 pkt., przy medianie na poziomie 5,7 pkt.

Indeks GfK powstaje na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród 2000 konsumentów, w których prognozują oni swoje dochody, wydatki i oszczędności w kolejnym miesiącu.
 

Wiadomości
Selena FM miało 85,86 mln zł zysku netto, 189,74 mln zł zysku EBITDA w 2024 r.

Selena FM odnotowało 85,86 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2024 r. wobec 50,1 mln zł zysku ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...

Jakie waluty są w Unii Europejskiej?

Choć najbardziej popularną walutą w Unii Europejskiej i najmocniej kojarzącą się nawet z samej nazwy jest euro, to wiele krajów ...

Czym jest forex?

Rynek forex, jako największy i najbardziej płyny przyciąga całą rzeszę inwestorów. Każdego dnia na tym rynku odbywa się ogromna liczba ...