Przychody Grupy Wittchen wzrosły wstępnie o 4% r/r do 119,7 mln zł w III kw. 2025 r.

Aktualności

Grupa Wittchen osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 119,7 mln zł w III kw. 2025 r., co oznacza wzrost o 4% r/r, podała spółka prezentując wstępne szacunki. Narastająco, w ciągu dziewięciu miesięcy br. łączna sprzedaż wyniosła 325,6 mln zł (+1% r/r).

Sprzedaż do klientów detalicznych w III kw. br. sięgnęła 106,9 mln zł i była o 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w segmencie B2B wyniosły natomiast 12,8 mln zł, czyli o 17% więcej r/r, podano.

"Trzeci kwartał tego roku przyniósł lekkie odbicie sprzedaży w Grupie Wittchen, dzięki czemu narastająco cały okres od stycznia do września również zakończyliśmy nieco wyższymi przychodami niż przed rokiem. Aktywnie dążymy do tego, aby podtrzymać, a nawet wzmocnić tę pozytywną tendencję w kolejnych okresach" - powiedział prezes Jędrzej Wittchen, cytowany w komunikacie.

"W tym celu stale uatrakcyjniamy i rozbudowujemy naszą ofertę. Dziś jednak trudno jeszcze mówić o trwałej poprawie otoczenia rynkowego. Z jednej strony, popyt konsumencki odbudowuje się powoli, a klienci chętniej realizują mniejsze pojedyncze zamówienia, a z drugiej - mierzymy się z agresywną konkurencją niektórych graczy, co rodzi presję na ceny. W efekcie, wartość sprzedaży rośnie wciąż wolniej niż wolumeny sprzedanych produktów" - dodał.

Narastająco, w ciągu dziewięciu miesięcy tego roku sprzedaż Grupy Wittchen do klientów detalicznych wyniosła 291,8 mln zł (+3% r/r), z kolei sprzedaż w segmencie B2B sięgnęła 33,9 mln zł (-7% r/r). Łączne przychody za trzy kwartały tego roku wyniosły 325,6 mln zł (+1% r/r).

Wg stanu na koniec czerwca 2025 roku, Grupa Wittchen prowadziła sprzedaż poprzez 8 własnych e-sklepów (wliczając Polskę), 34 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r., wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 454 mln zł w 2024 r.

(ISBnews)

Wiadomości
Creotech zwiększył wartość umowy z Europejską Agencją Kosmiczną o 7,1 mln euro

Creotech Instruments otrzymał od Europejskiej Agencji Kosmicznej (ESA) zaakceptowany aneks do umowy na realizację projektu CAMILA, który uwzględnia aktywację dwóch ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...