Link4 pozostanie marką w ramach grupy kapitałowej Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń (PZU), który chce być firmą multibrandową, zapowiedział prezes PZU Artur Olech.
"To jest świetny brand, dobry skład ludzi w zakresie sprzedaży, w wielu procesach dotarcia. Chcemy działać na multibrandzie" - powiedział Olech dziennikarzom, pytany o przyszłość Link4.
"Mamy dzisiaj dwa brandy, ale nie zamykamy się do tego, że wszystko musi być pod brandem PZU, np. jeżeli będziemy wchodzić w ekosystemy pracy z różnymi e-commerce" - dodał.
Prezes podkreślił, że Link4 jest dla grupy strategicznym obszarem.
Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Polsce, a także w Europie Środkowo-Wschodniej. Na czele Grupy stoi Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA - spółka notowana od 2010 roku na GPW. Grupa posiada 42% udziałów w rynku ubezpieczeń na życie i 32% w rynku ubezpieczeń majątkowych. Z jej usług i produktów korzysta 22 mln klientów. Aktywa pod zarządzanie wynoszą ponad 111 mld zł.
Adam Sofuł