Telewizja Polsat wraca z kolejnym sezonem "Ninja Warrior Polska". Jesienią widzowie ponownie będą mogli oglądać zmagania uczestników programu z piekielnie trudnym torem przeszkód. Czy tym razem komuś uda się ukończyć tor i wygrać 150 tys. zł głównej nagrody? Tego nie wiem. Wiadomo natomiast, że zwycięzcą będzie... Telewizja Polsat.
Hity w jesiennej ramówce Polsatu
W jesiennej ramówce Polsatu, obok takich pozycji jak "Dancing with the stars", "Love Island. Wyspa Miłości", "Twoja twarz brzmi znajomo", "Nasz nowy dom", czy dopiero debiutującego na antenie telewizji Zygmunta Solorza kulinarnego show "Family Food Fight. Pojedynek na smaki", pojawi się czwarta odsłona sportowego show "Ninja Warrior Polska". Programu, który zadebiutował jesienią 2019 roku i z miejsca stał się jednym z największych hitów tej stacji.
fot. Polsat
"Ninja Warrior Polska" to polska edycja znanego na całym świecie programu "Ninja Warrior", w którym uczestnicy próbują pokonać piekielnie trudny tor przeszkód. O tym jak on jest trudny najlepiej świadczy fakt, że na całym świecie udało się to tylko 9 osobom. W Polsce, w dotychczasowych trzech sezonach, ta sztuka jeszcze nikomu się nie udała. Co więcej, nikt z uczestników nawet nie dotarł do ostatniej przeszkody finałowej (tzw. Góra Midoriyama), jaką była wspinaczka na czas po mierzącej 23 metry linie.
"Wojownicy Ninja" wracają do Polsatu
Premiera "Ninja Warrior Polska 4" będzie mieć miejsce 31 sierpnia. Sam program, jak wynika z informacji podawanych przez portal eXtremalny.PL, został nagrany w dniach 20-24 lipca br. w Gliwicach. Producenci, jak wynika z doniesień tego samego medium, na przełomie lipca i sierpnia od razu nagrali również 5. sezon "Ninja Warrior Polska", który najprawdopodobniej zostanie wyemitowany przez Polsat wiosną 2022 roku.
Producenci programu zapowiadają w nowym sezonie jeszcze więcej emocji niż w trzech dotychczasowych. Zapewnić je mają nowe przeszkody, które czekają na uczestników. W tym zupełna nowość - Power Tower. To mierząca 12 metrów wieża, na której najlepsi uczestnicy ścigają się w walce o tzw. złoty bilet, który zapewnia bezpośredni awans z odcinka eliminacyjnego do finału. O tym, czy któremuś z uczestników wreszcie uda się wygrać program, inkasując jednocześnie 150 tys. zł głównej nagrody, widzowie przekonają się dopiero w październiku. Już teraz jednak możn mieć pełne przekonanie, że "Ninja Warrior Polska 4" będzie hitem, a finansowym zwycięzcą będzie... telewizja Polsat.
Reklamy emitowane przez telewizję Polsat przy programie "Ninja Warrior Polska" należą do jednych z najdroższych. Jak podały Wirtualne Media, cena za trwający 30 sekund spot reklamowy, emitowany przy drugiej edycji programu (wrzesień 2020) wynosiła 77,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Łącznie przed rokiem, jak wynika z informacji podanych przez ten sam portal, "wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków Ninja Warrior Polska 2 wyniosły 29,40 mln zł". Było to o prawie 18 proc. więcej niż jesienią 2019 roku, gdy program ten debiutował w Polsacie.
Żródło: