BoomBit: Listopad potwierdził 'wyjście z dołka' i dynamiczne momentum na przełom roku

Aktualności

BoomBit miał 20,54 mln zł przychodów brutto w listopadzie br., co oznacza wzrost o 12,3% r/r i najwyższy poziom od blisko 2 lat, przewyższający wszystkie wyniki od stycznia 2024 r. Przychody pomniejszone o prowizje platform wyniosły 7,69 mln zł (+0,1% r/r). Skorygowane przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform były najsilniejsze od prawie 3 lat i sięgnęły 7,48 mln zł (+10,7% r/r), podała spółka. Wg BoomBit potwierdza to pozytywne odwrócenie trendu, które rozpoczęło się w październiku oraz stanowi jednoznaczne wyjście z wrześniowego dołka.

"Listopad domknął odwrócenie trendu - najwyższe przychody brutto od stycznia 2024, potwierdzające wyraźne wzmocnienie portfela i dynamiczne momentum na IV kw. 2025 i I kw. 2026. Wzrost napędzały zarówno długo obecne tytuły evergreen, jak i szybka ekspansja nowszych, najlepiej radzących sobie gier - w szczególności 'Big Helmets: Heroes of Destiny', które zostało drugim najlepiej zarabiającym tytułem miesiąca" - czytamy w komunikacie.

Przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform skorygowane o segment blockchain i bonus IronSource był istotnie wyższy i wyniósł 7,48 mln zł, +10,7% r/r. Wskaźnik ten lepiej odzwierciedla faktyczne kondycję operacyjną biznesu i pokazuje jeden z najmocniejszych miesięcy pod względem zysku bazowego w ostatnich trzech latach, dodała spółka.

"Listopadowe wyniki - nasz najmocniejszy miesiąc pod względem przychodów od blisko 2 lat - potwierdzają, że momentum widoczne w październiku dalej narasta. Dobrze sprawują się dziś zarówno długo obecne na rynku tytuły evergreen, jak i szybko rosnące nowe hity, takie jak 'Big Helmets: Heroes of Destiny'. Wraz z wejściem 'Darts Club' w szczyt sezonu, wchodzimy w końcówkę roku oraz I kwartał 2026 r. z pewnością i rosnącym rozpędem" - skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w materiale.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)

Wiadomości
BoomBit: Listopad potwierdził 'wyjście z dołka' i dynamiczne momentum na przełom roku

BoomBit miał 20,54 mln zł przychodów brutto w listopadzie br., co oznacza wzrost o 12,3% r/r i najwyższy poziom od ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...