CI Games miało 9,97 mln zł zysku netto, 24,32 mln zł zysku EBITDA w I poł. 2025 r.

Aktualności

CI Games odnotowało 9,97 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 2,54 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.

Zysk operacyjny wyniósł 8,19 mln zł wobec 3,13 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 24,32 mln zł wobec 37,96 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 41,17 mln zł w I poł. 2025 r. wobec 58,33 mln zł rok wcześniej.

Spadek przychodów w I poł. 2025 r. o 29% r/r wynikał głównie z powodu dłuższego czasu od premiery "Lords of the Fallen" (październik 2023). Tytuł ten odpowiadał za 61% sprzedaży Grupy, seria "Sniper Ghost Warrior Contracts" - za 18%, a "Tails of Iron 2" - za 11%. Łącznie gry z portfolio United Label dostarczyły 16% przychodów, podano.

"Na wyniki pierwszego półrocza największy wpływ miała premiera aktualizacji 'Lords of the Fallen wersja 2.0', która znacząco wzmocniła sentyment do tej marki. Gracze doceniają kluczowy element naszej strategii players-first. Prace nad kolejną częścią 'Lords of the Fallen' postępują zgodnie z moimi oczekiwaniu. Mamy za sobą bardzo udany Gamescom. Jeszcze w tym roku pokażemy publicznie pierwszy gameplay" - powiedział  prezes CI Games Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.

Koszty produkcji spadły o 48% r/r do 21,3 mln zł, głównie dzięki niższej amortyzacji i opłatom licencyjnym. Koszty sprzedaży wzrosły o 25% przez działania marketingowe, a koszty ogólnozakładowe obniżyły się o 23% do 6,6 mln zł. Spółka poprawiła przepływy pieniężne - operacyjne wzrosły do 36,5 mln zł, a przepływy netto były dodatnie i wyniosły 2,1 mln zł wobec ujemnych -18,8 mln zł r/r, podano.

Najważniejszym projektem Grupy pozostaje kolejna część "Lords of the Fallen", której premiera planowana jest na 2026 rok. Gra została zaprezentowana partnerom i inwestorom podczas targów Gamescom 2025 i spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, podkreślono.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2025 r. wyniósł 7,06 mln zł wobec 1,3 mln zł zysku rok wcześniej.

CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.

(ISBnews)

Wiadomości
CI Games miało 9,97 mln zł zysku netto, 24,32 mln zł zysku EBITDA w I poł. 2025 r.

CI Games odnotowało 9,97 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2025 r. wobec 2,54 ...

Czy opłaca się płacić kryptowalutą za codzienne zakupy? Plusy, minusy i realne opcje w 2025 roku

Jeszcze kilka lat temu kupno kawy za Bitcoina wydawało się ciekawostką technologiczną albo pokazem możliwości na branżowych targach. Dziś coraz ...

Jak rozpoznać brylant w pierścionku? Prosty przewodnik dla każdego

Wybór pierścionka z brylantem to poważna decyzja – zarówno pod względem emocjonalnym, jak i finansowym. Nic dziwnego, że wiele osób ...

Czy warto korzystać z usług biura rachunkowego?

Prowadzenie spółki to nie tylko realizacja strategii biznesowej, ale także obowiązek rzetelnego prowadzenia księgowości. Wiele firm zastanawia się, czy warto ...

Ulga podatkowa na badania i rozwój (B+R) – rozwijaj swoją firmę i optymalizuj koszty

Wdrażanie nowych technologii czy produktów może znacznie zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa na rynku. Jednak innowacje to także koszty, których wysokość może ...

Bessa na rynku kryptowalut. Co to oznacza?

Bessa na rynku kryptowalut to czas, gdy te popularne aktywa tracą na wartości. Może to wynikać z różnych aspektów. Często ...