Indeks zaufania konsumentów - NOWA ZELANDIA

Sortuj: Pobierz grafikę

Indeks zaufania konsumentów to raport publikowany wspólnie przez Westpac New Zealand i McDermott Miller. Powstaje on na podstawie ankiety przeprowadzanej na reprezentatywnej grupie około 1,5 tysiąca nowozelandzkich gospodarstw domowych. Indeks zaufania konsumentów opiera się na odpowiedziach na pięć pytań dotyczących finansów osobistych, oczekiwań wobec ogólnej sytuacji gospodarczej oraz postawy wobec zakupów głównych produktów gospodarstwa domowego. Odczyt powyżej 100 oznacza przewagę optymizmu nad pesymizmem wśród konsumentów.

Raport publikowany jest raz na kwartał, ok. 15 dnia miesiąca kończącego kwartał.

Ostatnie publikacje
Data publikacji Aktualna Poprzednia
17 December 2024 97,5 90,8
18 March 2025 89,2 97,5
17 June 2025 91,2 89,2
Następna publikacja
Data publikacji Brak danych
«
»30123456
»78910111213
»14151617181920
»21222324252627
»28293031123
»45678910
PWŚCPSN
cookie-monstah

This website is using cookies in order to guarantee best experience. You can disable cookies in your browser settings.