Indeks zaufania konsumentów - GfK - NIEMCY
Sortuj:
Pobierz grafikę
Pokaż prognozy
Indeks zaufania niemieckich konsumentów publikowany jest przez Instytut Badania Opinii i Rynku Gfk. Powstaje on na podstawie comiesięcznej ankiety przeprowadzanej na zlecenie Komisji Europejskiej wśród ok. 2 tys. niemieckich konsumentów. W ankiecie tej prognozują oni swoje dochody, wydatki (z podziałem na 20 różnych obszarów dóbr i usług) i oszczędności w kolejnym miesiącu. Indeks zaufania konsumentów tworzony jest przez Gfk od 1980 roku.
Raport publikowany jest raz w miesiącu, ok. 25 dnia raportowanego miesiąca.
Ostatnie publikacje
Następna publikacja
Data publikacji | Aktualna | Poprzednia |
---|---|---|
24 July 2025 | -21,5 | -20,3 |
27 August 2025 | -23,6 | -21,7 |
25 September 2025 | -22,3 | -23,5 |
Data publikacji
Tuesday 28 October 2025