Indeks zaufania konsumentów - GfK - NIEMCY

Sortuj: Pobierz grafikę

Pokaż prognozy

Indeks zaufania niemieckich konsumentów publikowany jest przez Instytut Badania Opinii i Rynku Gfk. Powstaje on na podstawie comiesięcznej ankiety przeprowadzanej na zlecenie Komisji Europejskiej wśród ok. 2 tys. niemieckich konsumentów. W ankiecie tej prognozują oni swoje dochody, wydatki (z podziałem na 20 różnych obszarów dóbr i usług) i oszczędności w kolejnym miesiącu. Indeks zaufania konsumentów tworzony jest przez Gfk od 1980 roku.

Raport publikowany jest raz w miesiącu, ok. 25 dnia raportowanego miesiąca.

Ostatnie publikacje
Data publikacji Aktualna Poprzednia
28 March 2025 -24,5 -24,6
29 April 2025 -20,6 -24,3
27 May 2025 -19,9 -20,8
Następna publikacja
Data publikacji Thursday 26 June 2025