Indeks zaufania konsumentów - GfK - NIEMCY

Sortuj: Pobierz grafikę

Pokaż prognozy

Indeks zaufania niemieckich konsumentów publikowany jest przez Instytut Badania Opinii i Rynku Gfk. Powstaje on na podstawie comiesięcznej ankiety przeprowadzanej na zlecenie Komisji Europejskiej wśród ok. 2 tys. niemieckich konsumentów. W ankiecie tej prognozują oni swoje dochody, wydatki (z podziałem na 20 różnych obszarów dóbr i usług) i oszczędności w kolejnym miesiącu. Indeks zaufania konsumentów tworzony jest przez Gfk od 1980 roku.

Raport publikowany jest raz w miesiącu, ok. 25 dnia raportowanego miesiąca.

Ostatnie publikacje
Data publikacji Aktualna Poprzednia
25 September 2025 -22,3 -23,5
28 October 2025 -24,1 -22,5
27 November 2025 -23,2 -24,1
Następna publikacja