Grupa LPP rozbudować sieć sprzedaży stacjonarnej o 25-30% w roku obrotowym 2025 (luty 2025 - styczeń 2026), co wiązać się będzie z większymi wydatkami inwestycyjnymi na poziomie 3,1 mld zł (wobec wcześniej planowanych 3,5 mld zł), z tego 1,9 mld zł - na otwarcia nowych salonów, poinformowała spółka.
"Całkowity wzrost powierzchni w 2025 około 25-30% r/r:
* Sinsay +45-50% r/r
* Pozostałe marki max +5% r/r" - czytamy w prezentacji wynikowej.
Cela na bieżący rok obrotowy to 1 200 nowych salonów, w tym 1 100 marki Sinsay, wobec 663 otwarć w poprzednim roku obrotowym (w tym 564 Sinsay), podano także.
"Planowane są wydatki inwestycyjne na poziomie 3,1 mld zł, z tego 1,9 mld zł na sklepy" - napisano w raporcie kwartalnym.
LPP podkreśliło, że rozwój w Azji Centralnym przebiega zgodnie z planem. W tym roku planowane jest wznowienie ekspansji (+60 sklepów) w Kazachstanie, a w III kwartale - debiuty w Gruzji, Azerbejdżanie i Uzbekistanie.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2024 (luty 2024 - styczeń 2025) spółka miała 20,2 mld zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)