Przychody LFL Grupy Pepco (w tym Dealz) wzrosły o 3% r/r nie licząc towarów szybkozbywalnych (spadek LFL o 0,3% wliczając te towary) w trwającym I kwartale obrotowym (od 1 października do 13 grudnia 2025 r.), zaś przychody LFL Pepco wzrosły o 3,9% nie licząc towarów szybkozbywalnych (przychody LFL wzrosły o 0,3% po uwzględnieniu tej kategorii towarów), podała spółka.
"W pierwszym, trwającym kwartale obrotowym (od 1 października do 13 grudnia 2025 r.), przychody LFL Pepco wzrosły o 3,9% nie licząc towarów szybkozbywalnych (przychody LFL wzrosły o 0,3% po uwzględnieniu tej kategorii towarów). Pepco zanotowało mocne otwarcie kwartału w październiku pod względem przychodów LFL, które częściowo zostało zrównoważone słabszym (tak jak dla całego sektora) listopadem, podczas gdy w grudniu ponownie obserwowaliśmy wzrost, przy wyraźnej poprawie wyników LFL w okresie ostatnich trzech tygodni, na poziomie 7,0% nie licząc towarów szybkozbywalnych (wzrost o 3,5% wliczając te towary). Marża brutto w tym kwartale również uległa poprawie" - czytamy w komunikacie.
"Przychody LFL Grupy (w tym Dealz) wzrosły o 3,0% nie licząc towarów szybkozbywalnych (spadek LFL o 0,3% wliczając te towary). Taki wynik Grupy odzwierciedla obciążenie jakim jest Dealz oraz słabszą sprzedaż w IV kw. roku obrotowego 2025, która widoczna była również na początku kolejnego roku obrotowego, co odzwierciedla wymagające warunki handlowe we wszystkich kategoriach, szczególnie w segmencie health & beauty" - dodano.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco i Dealz. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
(ISBnews)
