00:12 | GMT: 22:12 Witaj, jesteś niezalogowany/a  |   Zarejestruj  |  
eXtremalnyPL_baner_podstrony
Aktualności
11.04.19 07:56

LPP odnotowało 505,18 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2018 r. wobec 440,85 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 756,56 mln zł wobec 578,43 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA sięgnął 1 105,72 mln zł wobec 871,86 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 8 046,76 mln zł w 2018 r. wobec 7 029,43 mln zł rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w 2018 roku wzrosły o 7,2%. Dodatnie LFL w 2018 odnotowały wszystkie marki za wyjątkiem Mohito. Największe (dwucyfrowe) LFL osiągnięte zostały przez House. Największe (dwucyfrowe) LFL uzyskały takie kraje jak: Rumunia, Ukraina, Węgry, Litwa, Rosja i Łotwa, podano także.

"Na koniec 2018 roku nasza sieć 1 765 sklepów o łącznej powierzchni 1 091,3 tys. m2 była obecna w 23 krajach. Poza granicami Polski  znajdowało się 806 sklepów (561,8 tys. m2). Łączna powierzchnia handlowa w porównaniu z 2017 roku wzrosła o 9,1%" - czytamy w raporcie.

Nakłady inwestycyjne zrealizowane w 2018 r. wyniosły 798 mln zł i były o 81% wyższe r/r.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 592,3 mln zł wobec 493,43 mln zł zysku rok wcześniej.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)

Wtorek, 23 kwietnia 2019
- Słowacja Stopa bezrobocia marzec
10:00 Polska Wyniki sprzedaży detalicznej marzec
14:00 Polska Podaż pieniądza M3 marzec
14:30 Kanada Sprzedaż hurtowników luty
15:00 USA Indeks cen nieruchomości - FHFA luty
16:00 USA Sprzedaż nowych domów marzec
16:00 USA Indeks Fed z Richmond kwiecień
16:30 Australia Indeks wskaźników wyprzedzających - Conference Board luty
22:40 USA Tygodniowa zmiana zapasów paliw wg API tydzień